velo-sport.sumy.ua

Велосипедисты Сумщины, объединяйтесь!

Текущее время: 19 дек 2018, 19:44

Часовой пояс: UTC + 2 часа [ Летнее время ]




Начать новую тему Ответить на тему  [ 1 сообщение ] 
Автор Сообщение
СообщениеДобавлено: 05 янв 2010, 15:24 
Не в сети

Зарегистрирован: 05 янв 2010, 14:54
Сообщения: 1
ГАИ хочет внести изменения и дополнения в Правила дорожного движения Украины
http://drugasmuga.com/news/officially/13332.html

В связи с этим предлагаются следующие измененния в ПДД.
Предлагается послать свой вариант или данный текст в ГАИ.
Обсуждение: http://www.velokiev.com/forum/viewtopic ... 95#p992295

Пропозиції щодо редагування Правил Дорожнього Руху



Чинна редакція пункту:
1.10. Терміни, що наведені у цих Правилах, мають таке значення:

велосипедна доріжка - виконана в межах дороги чи поза нею доріжка з покриттям, що призначена для руху на велосипедах та мопедах і позначена дорожнім знаком 4.12 (див. додаток 1);


проект нової редакції:

велосипедна доріжка - виконана у межах дороги чи поза нею доріжка із покриттям червоного кольору, що призначена для руху велосипедів і позначена дорожнім знаком 4.12 та дорожньою розміткою 1.15;


викласти в редакції:

велосипедна доріжка - виконана у межах дороги чи поза нею доріжка з покриттям червоного кольору або відокремлена смуга придатна для використання (на поверхні немає бруду, снігу, скла, люків, та інших перешкод для руху велосипедиста), що призначена для руху велосипедів і позначена дорожнім знаком 4.12 та позначена або не позначена дорожньою розміткою 1.15;


Чинна редакція пункту:
2. ОБОВ'ЯЗКИ І ПРАВА ВОДІЇВ МЕХАНІЧНИХ ТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБІВ

2.9. Водієві забороняється:

д) під час руху транспортного засобу користуватися засобами зв'язку, тримаючи їх у руці (за винятком водіїв оперативних транспортних засобів під час виконання ними невідкладного службового завдання).

проект нової редакції:
д) під час руху транспортного засобу користуватися засобами зв'язку, не обладнаними технічними пристроями, що дозволяють вести перемови без дозволу рук (за винятком водіїв оперативних транспортних засобів під час виконання ними невідкладного службового завдання).

викласти в редакції:
д) під час руху транспортного засобу користуватися засобами зв'язку, не обладнаними технічними пристроями, що дозволяють вести перемови без використання рук (за винятком водіїв оперативних транспортних засобів під час виконання ними невідкладного службового завдання).

Чинна редакція пункту:
6.1. Рухатися по дорозі на мопедах дозволяється особам, які досягли 16-річного, на велосипедах - 14-річного віку. Під час руху по дорозі водій мопеда та пасажир, якого він перевозить, зобов'язані бути в застебнутих мотошоломах. { Абзац перший пункту 6-1 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 876 ( 876-2008-п ) від 01.10.2008 }

викласти в редакції:
6.1. Рухатися по дорозі на мопедах дозволяється особам, які досягли 16-річного, на велосипедах самостійно - 14-річного віку. Особам 8-13-річного віку дозволяється рухатися по дорогам під наглядом дорослих велосипедистів в одній колоні з ними або у супроводі автомобіля ДАІ чи технічної допомоги. Під час руху по дорозі водій мопеда та пасажир, якого він перевозить, зобов'язані бути в застебнутих мотошоломах. { Абзац перший пункту 6-1 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 876 ( 876-2008-п ) від 01.10.2008 }

Чинна редакція пункту:
6.2. Мопеди і велосипеди повинні бути обладнані звуковим сигналом та світлоповертачами: спереду - білого кольору, по боках - оранжевого, ззаду - червоного.

викласти в редакції:
6.2. Мопеди і велосипеди повинні бути обладнані звуковим сигналом та світлоповертачами або при не достатньому освітленні вело-ліхтарями: спереду - білого кольору, по боках – оранжевого або білого, ззаду - червоного. Можливо використання світлоповертачів різного кольору на одязі велосипедистів.

Чинна редакція пункту:
6.3. Для руху в темну пору доби та в умовах недостатньої видимості на мопеді необхідно увімкнути освітлення, на велосипеді - ліхтар (фару).

викласти в редакції:
6.3. Для руху в темну пору доби та в умовах недостатньої видимості на мопеді необхідно увімкнути освітлення, на велосипеді - ліхтар (фару) чи забезпечити наявність світлоповертачів.

Чинна редакція пункту:
6.4. Водії мопедів і велосипедів, рухаючись групами, повинні їхати один за одним, щоб не заважати іншим учасникам дорожнього руху.

Колона велосипедистів, що рухається по проїзній частині, повинна бути розділена на групи (до 10 велосипедистів у групі) з дистанцією руху між групами 80-100 м.

викласти в редакції:
6.4. Водії мопедів і велосипедів, рухаючись групами, повинні їхати один за одним на дорогах з однією смугою руху у тому ж напрямку, якщо ж смуг дві або більше дозволяється рухатися в ряд по двоє в межах першої смуги, щоб не заважати іншим учасникам дорожнього руху.

Колона велосипедистів, що рухається по проїзній частині, повинна бути розділена на групи (до 10 велосипедистів у групі) з дистанцією руху між групами 80-100 м. крім випадків коли колона велосипедистів супроводжується автомобілем ДАІ чи технічної допомоги, у такому разі, дозволяється рух колони велосипедистів у два ряди (в колону по двоє), дозволяється рухатися по проїзній частині не зважаючи на присутність велосипедної доріжки в тому ж напрямку руху.

Чинна редакція пункту:
6.6. Якщо велосипедна доріжка перетинає дорогу поза перехрестям, водії мопедів і велосипедів зобов'язані дати дорогу іншим транспортним засобам, що рухаються по дорозі.

проект нової редакції:
6.6. Якщо велосипедна доріжка перетинає дорогу поза перехрестям, водії велосипедів зобов'язані дати дорогу іншим транспортним засобам, що рухаються по дорозі.

викласти в редакції:
6.6. Якщо велосипедна доріжка перетинає дорогу поза перехрестям (на відстані понад 10 м), водії велосипедів зобов'язані дати дорогу іншим транспортним засобам, що рухаються по дорозі. На велосипедну доріжку, що йде вздовж головної дороги розповсюджується право першочергового проїзду.

Чинна редакція пункту:
6.7. Водіям мопедів і велосипедів забороняється:

б) рухатися по автомагістралях і дорогах для автомобілів, а також по проїзній частині, коли поряд є велосипедна доріжка;

проект нової редакції:
б) рухатися по автомагістралях, а водіям велосипедів, крім цього, по проїзній частині, коли поряд є велосипедна доріжка;

викласти в редакції:
б) рухатися по автомагістралях, а водіям велосипедів, крім цього, по проїзній частині, коли поряд є придатна для використання велосипедна доріжка (на поверхні велосипедної доріжки немає бруду, снігу, скла, люків, та інших перешкод для руху велосипедиста);

Чинна редакція пункту:
11.7. Транспортні засоби, швидкість руху яких не повинна перевищувати 40 км/год або які з технічних причин не можуть розвивати таку швидкість, повинні рухатися якнайближче до правого краю проїзної частини, крім випадків, коли виконується обгін, об'їзд або перестроювання перед поворотом ліворуч чи розворотом.

викласти в редакції:
11.7. Транспортні засоби, швидкість руху яких не повинна перевищувати 40 км/год або які з технічних причин не можуть розвивати таку швидкість, а також велосипедисти, якщо у тому ж напрямку руху немає велосипедної доріжки придатної для використання (на поверхні немає бруду, снігу, скла, люків, та інших перешкод для руху велосипедиста), повинні рухатися якнайближче до правого краю проїзної частини, крім випадків, коли виконується обгін, об'їзд, випередження або перестроювання перед поворотом ліворуч, розворотом чи рухом прямо у випадку, якщо з правої смуги дозволяється лише рух праворуч.

Чинна редакція пункту:
11.14. Рух по проїзній частині на велосипедах, мопедах, гужових возах (санях) і вершникам дозволяється лише в один ряд по правій крайній смузі якомога правіше, за винятком випадків, коли виконується об'їзд. Поворот ліворуч та розворот дозволяється на дорогах з однією смугою для руху в кожному напрямку і без трамвайної колії посередині. Дозволяється рух по узбіччю, якщо це не створить перешкод пішоходам.

викласти в редакції:
11.14. Рух по проїзній частині на мопедах, гужових возах (санях) і вершникам дозволяється лише в один ряд по правій крайній смузі якомога правіше, за винятком випадків, коли виконується об'їзд. Поворот ліворуч та розворот дозволяється на дорогах з однією смугою для руху в кожному напрямку і без трамвайної колії посередині. Дозволяється рух по узбіччю, якщо це не створить перешкод пішоходам.

Додати пункт:
11.15. Забороняється рух пішоходів та всіх транспортних засобів по велосипедним доріжкам, крім руху на велосипедах.

Додати пункт:
11.16. Рух по проїзній частині дороги, на велосипедах і мопедах дозволяється лише на ділянці дороги де немає велосипедної доріжки придатної для використання (на поверхні немає бруду, снігу, скла, люків, та інших перешкод для руху велосипедиста) у тому ж напрямку руху і лише в один ряд по правій крайній смузі якомога правіше, за винятком випадків, коли виконується об'їзд або випередження або коли вони рухаються в колоні у супроводі машини ДАІ чи технічної допомоги. Водіям інших транспортних засобів слід враховувати можливість екстреного об'їзду водіями велосипедів та мопедів каналізаційних та зливних люків, вибоїн і калюж та необхідність переїзду рейок під прямим кутом. Дозволяється рух по узбіччю чи тротуару, якщо це не створить перешкод пішоходам та за умови відсутності велосипедної доріжки та неможливістю пересуватися проїзною частиною у тому ж напрямку руху. Перестроювання для повороту ліворуч та розвороту дозволяється лише поетапно, від однієї смуги до іншої, займаючи крайнє праве положення на кожній з смуг руху.

Додати пункт:
13.3. Під час обгону, випередження, об'їзду чи зустрічного роз'їзду з велосипедистом і водієм керуючим мопедом необхідно дотримувати безпечного інтервалу не менш ніж 1,5 м. та здійснювати маневр на швидкості не більш ніж 60 км/год.

Чинна редакція пункту:
14.6. Обгін заборонено:

а) на перехресті, крім випадків, коли обганяються двоколісні
транспортні засоби без бокового причепа;

викласти в редакції:
14.6. Обгін заборонено:

а) на перехресті;

Чинна редакція пункту:
15.2. За відсутності спеціально відведених місць чи узбіччя або коли зупинка чи стоянка там неможливі, вони дозволяються біля правого краю проїзної частини (якомога правіше, щоб не перешкоджати іншим учасникам дорожнього руху).

викласти в редакції:
15.2. За відсутності спеціально відведених місць чи узбіччя або коли зупинка чи стоянка там неможливі, вони дозволяються біля правого краю проїзної частини (якомога правіше, щоб не перешкоджати іншим учасникам дорожнього руху) за умови що до проїзної частині не прилягає велосипедна доріжка.

Чинна редакція пункту:
15.3. У населених пунктах зупинка і стоянка транспортних засобів дозволяються на лівому боці дороги, що має по одній смузі для руху в кожному напрямку (без трамвайних колій посередині) і не розділена розміткою 1.1 (див. додаток 2) (306а-2001-п), а також на лівому боці дороги з одностороннім рухом.

викласти в редакції:
15.3. У населених пунктах зупинка і стоянка транспортних засобів дозволяються на лівому боці дороги, що має по одній смузі для руху в кожному напрямку (без трамвайних колій посередині) і не розділена розміткою 1.1 (див. додаток 2) (306а-2001-п), а також на лівому боці дороги з одностороннім рухом за умови що до проїзної частині не прилягає велосипедна доріжка.

Чинна редакція пункту:
15.5. Ставити транспортні засоби під кутом до краю проїзної частини дозволяється в місцях, де це не буде перешкоджати руху інших транспортних засобів.

викласти в редакції:
15.5. Ставити транспортні засоби під кутом до краю проїзної частини дозволяється в місцях, де це не буде перешкоджати руху інших транспортних засобів за умови що до проїзної частині не прилягає велосипедна доріжка.

Додати підпункт:
Пункт:15.9. Зупинка забороняється:
Підпункт:
й) на велосипедних доріжках.

Чинна редакція пункту:
25.1. На кожному транспортному засобі, що рухається в складі колони, встановлюється розпізнавальний знак "Колона", передбачений підпунктом "є" пункту 30.3 цих Правил, і вмикається ближнє світло фар.

викласти в редакції:
25.1. На кожному транспортному засобі, що рухається в складі колони, встановлюється розпізнавальний знак "Колона", передбачений підпунктом "є" пункту 30.3 цих Правил, і вмикається ближнє світло фар за винятком колони велосипедистів.

Чинна редакція пункту:
25.4. Колона, що рухається без супроводження оперативними транспортними засобами, повинна бути розділена на групи (не більше п'яти транспортних засобів у кожній), дистанція між якими повинна забезпечувати можливість обгону групи іншими транспортними засобами.

викласти в редакції:
25.4. Колона, що рухається без супроводження оперативними транспортними засобами, повинна бути розділена на групи (не більше п'яти транспортних засобів у кожній), дистанція між якими повинна забезпечувати можливість обгону групи іншими транспортними засобами за винятком колони велосипедистів, в цьому випадку рух здійснюється згідно пункту 6.4 цих Правил.

Чинна редакція пункту:
25.5. У разі зупинки колони на дорозі на всіх транспортних засобах вмикається аварійна сигналізація.

викласти в редакції:
25.5. У разі зупинки колони на дорозі на всіх транспортних засобах вмикається аварійна сигналізація за винятком колони велосипедистів.

Додати пункт:
27.6. Дозволяється рух велосипедистів по узбіччю на автомагістралях, якщо це не створить перешкод іншим учасникам руху і якщо у тому ж напрямку руху немає дороги та велосипедної доріжки придатної для використання (на поверхні велосипедної доріжки немає бруду, снігу, скла, люків, та інших перешкод для руху велосипедиста).


Вернуться к началу
 Профиль  
Ответить с цитатой  
Показать сообщения за:  Поле сортировки  
Начать новую тему Ответить на тему  [ 1 сообщение ] 

Часовой пояс: UTC + 2 часа [ Летнее время ]


Кто сейчас на конференции

Сейчас этот форум просматривают: нет зарегистрированных пользователей и гости: 3


Вы не можете начинать темы
Вы не можете отвечать на сообщения
Вы не можете редактировать свои сообщения
Вы не можете удалять свои сообщения

Перейти:  
Создано на основе phpBB® Forum Software © phpBB Group
Русская поддержка phpBB
Мобильный вид
Разработано и поддерживается сообществом "Velo-minus-Sport", г.Сумы, Copyright © 2006-2016
director@velo-sport.sumy.ua