velo-sport.sumy.ua

Велосипедисти Сумщини, об'єднуйтесь!

Сьогодні: 19 березня 2024, 06:21

Часовий пояс UTC + 2 годин [ DST ]


Правила форуму


Настоятельная просьба фото для отчетов загружать в Галерею и делать ссылки в текст отчета.
Многие старые отчеты с фотками, размещенными на других серверах, остались без фоток.



Створити нову тему Відповісти  [ 7 повідомлень ] 
Автор Повідомлення
ПовідомленняДодано: 29 квітня 2012, 06:32 
Офлайн
Аватар користувача

З нами з: 28 серпня 2011, 22:32
Повідомлень: 47
Изображений: 173
Звідки: Суми
Велосипед: Wheeler Cross 6.2
Abadonna, дякую, поїздка сподобалася. Щоправда, їздив я сам, але погода була гарна - сонце з хмарками, практично без вітру. Стартував о 7.05, фінішував о 15.02. Вийшло майже 8 годин, приблизно 6.40 у сідлі. Дитанція 134 км. Побачив майже все, що хотів - окрім Катюші (її з дороги не видно?). Замість неї надибав ось таке диво старовини:


Ще питання. Коли я підїжджав до Штепівки з боку Роменського вїзду, праворуч під 45 градусів відходила сільська вуличка. За маршрутом треба було їхати нею? Бо я попрямував асфальтівкою через центр і зробив невеликий "гак".
Звіт з фото викладу в найближчі дні.


Догори
 Профіль Персональный альбом  
Відповісти з цитатою  
ПовідомленняДодано: 29 квітня 2012, 07:34 
Офлайн
CyclePhil
Аватар користувача

З нами з: 22 травня 2006, 09:42
Повідомлень: 14150
Изображений: 2207
В Штеповке ты ехал правильно. Загадкой остаецца как ты не увидел катюшу, которая в 20 метрах от дороги? thinks

_________________
Пингвины - это зажравшиеся ласточки...


Догори
 Профіль Персональный альбом  
Відповісти з цитатою  
ПовідомленняДодано: 29 квітня 2012, 08:25 
Офлайн
Райтер-лауреат
Аватар користувача

З нами з: 19 березня 2009, 16:01
Повідомлень: 2871
Изображений: 3713
Ой, хорошо! Как же нДравится такое!


А с "Катюшей" точно, странно... :sorry:

_________________
Єднаємось!!!


Догори
 Профіль Персональный альбом  
Відповісти з цитатою  
ПовідомленняДодано: 29 квітня 2012, 08:54 
Офлайн
Аватар користувача

З нами з: 14 вересня 2007, 22:27
Повідомлень: 622
Изображений: 366
Звідки: Сумы
MABP написав:
В Штеповке ты ехал правильно. Загадкой остаецца как ты не увидел катюшу, которая в 20 метрах от дороги? thinks

Гена, насколько мне не изменяет память то перед Штеповкой стоит танк, а между Михайловкой и Лебедином "Катюша", ессли не прав поправте.


Догори
 Профіль Персональный альбом  
Відповісти з цитатою  
ПовідомленняДодано: 29 квітня 2012, 12:07 
Офлайн
CyclePhil
Аватар користувача

З нами з: 22 травня 2006, 09:42
Повідомлень: 14150
Изображений: 2207
Даже не знаю куда поправить? thinks

Катюша действительно в двух километрах за мостом через Псел в Михайловке. Но как ее можно не заметить?!! :shock:

_________________
Пингвины - это зажравшиеся ласточки...


Догори
 Профіль Персональный альбом  
Відповісти з цитатою  
ПовідомленняДодано: 30 квітня 2012, 07:09 
Офлайн
Аватар користувача

З нами з: 28 серпня 2011, 22:32
Повідомлень: 47
Изображений: 173
Звідки: Суми
Велосипед: Wheeler Cross 6.2
Не дивуйтеся, що я не побачив катюші. Річ у тому, що я поїхав не напряму через Михайлівку, а зробив невелику дугу через сусідній Межиріч та Токарі, щоб побачити Успенський собор 1759 року (на фото). На моїй карті між Михайлівкою і Лебедином було позначено лише один пам'ятник - приблизно посередині між цими населеними пунктами, і знаходився він вже після того, як дорога з Токарів повертається на трасу - тобто біля нього я проїхав би у будь-якому разі. Що ж, пам'ятник я й справді побачив, але то була не Катюша. Після слів МАВРа я розумію, що катюшу слід було шукати трохи раніше - між розвилкою на Токарі та мостом через Псел у Михайлівці.


Догори
 Профіль Персональный альбом  
Відповісти з цитатою  
ПовідомленняДодано: 01 травня 2012, 16:19 
Офлайн
Аватар користувача

З нами з: 28 серпня 2011, 22:32
Повідомлень: 47
Изображений: 173
Звідки: Суми
Велосипед: Wheeler Cross 6.2
Ось, як і обіцяв, фото з поїздки і деякі коментарі.
Стартував о 7.05 від монументу Вічної Слави, що височіє на вершині крутосхилу над Пслом. Приїхав на кільканадцять хвилин раніше запланованого, тож мав трохи часу для невеличкої фотосесії. У кадр потрапила центральна частина комплексу – 28-метровий обеліск з солдатом у верхній частині, танк і гаубиця, які безпосередньо брали участь у боях Другої Світової війни, а також ряд меморіальних табличок.






Першу невеличку зупинку зробив одразу по виїзду з Сум – на кільці навпроти під’їзду до аеропорту. Виглядає він досить занедбаним, хоча, кажуть, що він працює і, навіть, переправляє пасажирів до Москви та Батумі. Але навряд чи вони приходять через центральний корпус, який за громіздкістю і похмурістю нагнітає думки про Титанік…




Далі, згідно з маршрутом бревету, доїхав до Сумської чвертьокружної, якою дістався Роменської траси – незмінної супутниці на наступні тридцять кілометрів. Зробив невеличку зупинку в Сулі, а також біля монументу-танка перед селом Штепівка. Цей знак є першим контрольним пунктом майбутнього бревету.




Ще кілька кілометрів трасою – і я звертаю на міжрайонні асфальти, злегка гіршої якості. У самій Штепівці навіть довелося об’їхати узбіччям фрагмент чогось схожого на бруківку. Зробив ще невеличку зупинку в Підопригорах, де дорога повертає майже під прямим кутом на південний схід.
Перед спуском до наступного села (Михайлівки) дещо відхожу від марафонського маршруту. Згідно з ним, через Михайлівку я потрапляю прямісінько до Лебедина. Проте в сусідньому Межиричі зберігся храм 1759 року – неабияка рідкість для неміської Слобожанщини. І, раз я вже опинився у цих місцях, вирішив не втрачати нагоди, а відвідини Михайлівки лишити на час бревету. Тим більше, що з Межиріча через село Токарі дорога знову повертається на трасу, що веде на Лебедин – отже, гак виходить не дуже вже й великий.
Шестикілометрова асфальтівка від розвилки і до самого села справила приємне враження. За винятком кількох місць, покриття на ній навіть краще, а види місцями розгортаються просто фантастичні, бо вона пролягає вздовж краю високого берега Псла. Спуск в долину річки настільки стрімкий, що для з’їзду машин навпроти села дорогу просто прорили у пагорбі.




Знайти Успенський собор в Межирічи не склало труднощів – до нього веде центральна вулиця поселення. Забудова навколо виглядає старовинною. Тут же і центр з автобусною зупинкою, магазинчиком та іншими установами. Церква знаходиться на підвищенні, до неї з пагорбів впритул спускається ліс. Навколо храму розмістилися й інші пам’ятки: загиблим у голодомор, у роки Другої Світової, велетенська шовковиця, а також стенд з описом подій у житті села в хронологічному порядку. Шкода лише, що від часу червона фарба років практично вигоріла, тож зрозуміти, коли саме сталося те, чи інше, вже неможливо.






А сталося всього чимало! Виявляється, що в цій місцевості існувало поселення ще до монголо-татарської навали – давньоруський Городець. Пізніше місце вподобали козаки і тривалий час Межиріч був фортецею і, навіть, містом – цьому сприяв вигідний рельєф, адже з високих круч видно аж ген, як далеко. Також серед цікавих моментів, що згадані на стенді, те, що тут зупинявся Тарас Шевченко, а ще поселення мало 8(!) церков, з яких 7 було зруйновано за радянських часів.
З Межиріча прямую до Токарів. Місцева особливість сільських доріг – пісок. Якщо на центральні його ще не дуже багато, то поза нею велосипед геть втрачає можливість рухатися і доводиться переходити на стежки обабіч піщаної ріки. Зате одразу за сільською смугою асфальт повернувся і їхати стало веселіше.
Через два кілометри після виїзду перетинаю річку Псел. Місток тут дерев’яний, але в доволі хорошому стані. Чого не скажеш про саму дорогу, асфальт якої скоріше заважає, аніж допомагає, тому місцями видно добре наїжджені об’їзди узбіччями.



За Токарями дорога приємно вразила: рівнесенький асфальт та ще й захований від пекучого сонця густими кронами дерев. Так непомітно комфортною лісовою дорогою я повернувся на трасу, що з’єднує Штепівку та Лебедин.
За два кілометри пролітаю повз пам’ятник, який показаний на карті і про який я думав, що це монумент-катюша – черговий контрольний пункт маршруту бревету. Але ні. Отже свідок війни лишився десь позаду, ближче до Михайлівки. Дивно лише, що він не позначений на карті.
В Лебедині зупиняюся біля кургану слави, оглядаю досить динамічну композицію.



Продовжую знайомство з містом, проїжджаючи через центр. На цьому бреветну частину подорожі закінчено, тож я фотографую дещо з місцевої старовини (Воскресенська церква 1769 року, Покровська 1875 року та Миколаївська 1914 року) і виїжджаю в напрямку Сум.




Напрямок тепер північно-східний і він дещо не співпадає з вітром. А ще додалася втома – у цьому сезоні я ще стільки не їздив. Тож зупинки мої почастішали, я ставав кожні 10-12 кілометрів для кількахвилинних відпочинків (Бишкінь, Ворожба, Шпилівка). У Ворожбі сумістив відпочинок з оглядинами місцевого храму (Спасо-Преображенський храм ХІХ століття), який через його великі розміри у порівнянні з навколишньою одноповерховою забудовою, видно здаля.




Після Шпилівки роблю останній ривок і зупиняюся вже на фініші – біля монументу Вічної Слави у Сумах, де й я стартував. На годиннику 15.02, отже позаду майже 8 годин мандрівки. З них 6.40 – у сідлі, решта часу – це 5-хвилинні і кілька трохи довших зупинок на знайомство з місцевими цікавинками і їх фотографування.



Догори
 Профіль Персональный альбом  
Відповісти з цитатою  
Показувати повідомлення за:  Сортувати за  
Створити нову тему Відповісти  [ 7 повідомлень ] 

Часовий пояс UTC + 2 годин [ DST ]


Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 8 гостей


Ви не можете створювати нові теми у цьому форумі
Ви не можете відповідати на теми у цьому форумі
Ви не можете редагувати ваші повідомлення у цьому форумі
Ви не можете видаляти ваші повідомлення у цьому форумі

Вперед:  
cron
Працює на phpBB® Forum Software © phpBB Group
Український переклад © 2005-2015 Українська підтримка phpBB
{ MOBILE_ON }
Разработано и поддерживается сообществом "Velo-minus-Sport", г.Сумы, Copyright © 2006-2016
director@velo-sport.sumy.ua